VEIKLA

ĮSPŪDŽIAI IŠ VAIKŲ VASAROS STOVYKLOS "PAŽINK SAVO KRAŠTĄ"

Grigiškių VDC "Grijos vaikai" vasaros stovykos metu buvo suteikta galimybė mūsų ir Ukrainos vaikams geriau pažinti mūsų kraštą, išreikšti save kūryboje. Įvairių veiklų metu vaikai įgijo sveikos gyvensenos įgūdžius, buvo ugdoma vaikų ekologinė savimonė.

I-os pamainos metu vaikai, keliaudami miško takais su edukatoriumi Sauliu Papinsku, susipažino su Neries regionininiu parku nuo Karmazinų šilo iki Dukštų ąžuolyno. Lankėmės Trakų senojoje gaisrinėje, keliavome Grigiškių miesto gražiomis vietovėmis, maudėmės ežeruose, rinkome vaistažoles ir augalus gerbariumui. Vaikus maloniai nustebino Alpakų ūkis su būriu mažų alpakiukų, kuriuos vaikai maitino, glostė, stebėjo. Aplankėme Trakų miestą, pabaigai plaukiojome laiveliu Galvės ežeru aplink Trakų pilį.

II-os pamainos metu susipažinome su Grigiškių popieriaus fabriku "GRIGEO". Buvo organizuota nuostabi popieriaus gamybos ekskursija, kuri paliko didelį įspūdį. Kai kurių vaikų tėvai ar giminaičiai dirba šioje įstaigoje, tačiau pamatyti pačią gamybą vaikai anksčiau neturėjo galimybės. Važiavome į Kernavės malūną, kur buvo pravesta edukacija "Grūdo kelias" su blynų ant laužo kepimu. Kopėme į Kernavės piliakalnius, lankėmės žirgyne "Laimos žirgai".

III-ios pamainos metu važiavome į Aukštadvario nacionalinį parką. "Ąžuolynės" pramogų parke vaikai išbandė savo jėgas "tarzaniniais "  medžių takais bei skriejo lynais per ežerą. Ėjome į žygį prie Salų piliakalnio, kur vaikai kūrė edukacines salas ir jas kūrybiškai pristatė. Vieną dieną praleidome Trakuose, kur mus sutiko piratai. Piratai pristatė žemėlapį, pagal kurį ieškojome lobį. Paskutinę stovyklos dieną vykome į elektros muziej, kur vaikai sužinojo daug naujų dalykų.

PLANUOJAMA 2023M. VAIKŲ VASAROS STOVYKLA

VAIKŲ VASAROS STOVYKLOS ROGRAMA "PAŽINK SAVO KRAŠTĄ"

STOVYKLOS TIPAS: DIENINĖ STOVYKLA (UGDYMO VEIKLŲ IR POILSIO STOVYKLA).

STOVYKLOS PROFILIS: MENINĖ, SPORTO, GAMTOSAUGOS, TURISTINĖ.

PLANUOJAMAS PAMAINŲ SKAIČIUS: 3 PAMAINOS (PO 20 VAIKŲ).

PAMAINŲ DIENŲ SKAIČIUS: 15 DIENŲ (3 PAMAINOS PO 5 DIENAS).

PAMAINŲ DATOS: 06.12 - 06.16

06.26 - 07.30

07.17 - 07.21

STOVYKLA 2019 M.

2016m.

2015 m. vasara

Taip ilgai laukta vasara prabėgo akimirksniu !   Gal ji taip greitai prabėgo, nes daug nuveikėme Wink?

Aplankėme Dūkštų Ąžuolyną, kuriame mus pasitiko netikėtas ąžuolyno gyventojas:

Akyviai laiką leidome prie Saidės upelio

Žaidėme stalo žaidimus

Dalyvavome tradicijų puoselėjimo ir meninio lavinimo pamokėlėse

Rūpinomės aplinka, sodinome augalus, auginome derlių

Gaminome įvairius patiekalus

Džiaugėmės užaugintomis ir žiemai paruoštomis gėrybėmis

Ekskursija  AB ''Grigiškėse''

Dalyvaujame projekte '' Krepšinio galia''. Sportuojame su treneriu Arminu Vareika.

Ruošiamės ''Motinos dienai'' - dekoruojame vazonėlius, sodiname daigelių kompozicijas.

,,Mados savaitė,, - rankinių modeliavimas, siuvimas, dekoravimas.

Pavasario belaukiant.

,, Baldų gamyba,,  - siuvame pufą.

Kai už lango sninga ir siaučia pūga, gaminame arbatą ir prieskonius iš saulės sudaigintų, lietaus laistytų, žmogaus rankų sušildytų džiovintų žolelių.

2011 m. Grigiškių vaikų dienos centro "Grijos vaikai" kalėdinė vakaronė "Mažieji angelai", pilna dovanų, šypsenų, draugiškumo, nuoširdžių palinkėjimų. Kvepiantis vanile ir obuolių pyragu vakaras.

Dėkojame Gariūnų verslo centrui už nuostabų renginį ir gausias dovanas bei siurprizus, skirtus vaikams iš globos namų ir socialių šeimų. Džiaugiamės, kad renginio organizatoriai ir vedėjas Robertas Petkevičius sugebėjo vaikus įtraukti taip, kad iš pasyvių žiūrovų jie tapo aktyviais dalyviais. Visų "Grijos vaikų" vardu nuoširdžiai dėkojame.

2011 m. liepos mėn."Grijos vaikams" buvo organizuojama stovykla "ŽAIDIMŲ DIENOS". Vaikai nepakartojamai leido laiką Aukštadvario seniūnijoje, Krakių viensėdijoje, pramogų ir laisvalaikio parke "Ąžuolynė". Per kruopščiai suplanuotas dienas vaikai žaidė įdomiausius žaidimus, atliko daugybę kūrybinių užduočių, dalyvavo ekskursijoje, pliuškenosi ežere, kaitinosi garinėje pirtyje, išbandė drąsą naktiniuose žaidimuose ir laipiojimo trasose, skraidė virš ežero bei patyrė begalę neišblėstančių įspūdžių. Už aktyvų dalyvavimą visi dalyviai buvo apdovanoti diplomais, įvairiais prizais, o ypatingai nusipelnę ir ... aukso medaliais. Šios "Žaidimų dienos" ilgai išliks vaikų atmintyje. Jie jau dabar laukia kitos vasaros ir "Žaidimo dienų". O mes, stovyklos organizatoriai, linkime karštos, linksmos likusios vasaros.

2010 - 11 -18 mūsų būrys "Grijos vaikai" lankėsi Lietuvos kariuomenės Gedimino batalione, kur įsimintinai praleido laiką, įgijo drausmės, savitvardos ir patriotiškumo.

Birželio 23 - 24d. Varnikų draustinyje, Trakų rajone, labai gražioje vietoje, ant ežero kranto, miške, pilname žemuogių pievelių, vyko vaikų nuo 7 iki 10 metų etnografinė stovykla. Jaunieji gitaristai ir Grigiškių dienos centro "Grijos vaikai" mažieji kūrė stovyklos himną, piešė būrių vėliavas, galvojo būrių šūkius. Didžiausias dėmesys buvo skiriamas Joninių (Rasos) šventės papročiams. Vaikai aktyviai dalyvavo viktorinoje apie Jonines, rinko gėles ir stebuklingas žoles, pynė vainikėlius, šoko, kūrė šokius pagal liaudies dainas. Susipažino su pirmąja roko opera "Velnio nuotaka", klausė muzikinių ištraukų iš jos bei patys kūrė spektaklį apie velnių ir žmonių gyvenimą. Vyko ir kvadrato varžybos, kuriose visi aktyviai dalyvavo. Sutemus vaikai kūrė laužą, maudėsi pirtyje, šėlo naktinėje diskotekoje. Aišku, nepamiršo ir plukdyti vainikėlių su degančiomis žvakutėmis.